Tips om te Starten met een koolhydraatarm dieet deel 1 No ratings yet.

0
321
Woman on weight scale
Woman on weight scale

Wanneer u boodschappen doet, kies dan de voedingsmiddelen die een lage glucose-respons veroorzaken. Enkele voedingsmiddelen met een zeer lage glycemische index zijn abrikozen, appels, broccoli, asperges, bloemkool, spruitjes, kersen, selderij, grapefruit, komkommer, sperziebonen, champignons, sla, pruimen, uien, spinazie, paprika, aardbeien, courgette en tomaten. Voedingsmiddelen in de categorie ‘matige glycemische index’ zijn sinaasappels, sinaasappelsap, druiven, meloen, erwten, perziken, yams, ananas en watermeloen. Blijf weg van voedingsmiddelen met een hoge glycemische index, zoals rozijnen, aardappelen, maïs, wortelen, bieten en bananen.

Elimineer alle voedingsmiddelen die veel koolhydraten bevatten. Neem een ​​kijkje in uw koelkast / voorraadkast en verwijder al het junkfood zoals gebak, frisdrank en chips. Na de rotzooi is het de beurt aan het gemakkelijke voedsel! Verwijder alle rijst, pasta, brood en graanproducten. Als je niet zonder brood kunt, ga dan voor de volkoren- of volkorenvariëteit. Zorg dat elke koolhydraten telt!

Please rate this

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here